Skoči na glavno vsebino

V sklopu projekta Teden poezije so imeli učenci priložnost, da se jim pisanje verzov (4. do 9. razred) in rim (1. do 3. razred) tudi izplača. S knjižničarkama so lahko svoje pesniško ustvarjanje zamenjali za bonbon.

Pisanje verzov in rim pozitivno vpliva na učence – pesniško izražanje jim pomaga izraziti občutke, ki jih je včasih težko ubesediti v vsakdanjem jeziku. Poleg tega lahko deluje terapevtsko, saj omogoča sprostitev in refleksijo. Iskanje rim, ritma in pravih besed spodbuja možgane k drugačnemu razmišljanju. Pesnik mora biti ustvarjalen in igriv z besedami, kar prispeva k širjenju besednega zaklada, izboljšanju slovnice in razumevanju jezikovnih odtenkov.

Pisanje omogoča predelavo notranjih občutkov, kar zmanjšuje stres in prispeva k duševnemu zdravju. Ko pišemo verze, pogosto razmišljamo o sebi, svojem življenju in svetu okoli nas, kar pripomore k osebni rasti in boljšemu razumevanju lastnih misli.

Če smo za svoj trud še sladko nagrajeni, pa je motivacija za ustvarjanje še toliko večja!

V knjižnici se je danes trlo učencev, od idej pa se je kar iskrilo. V letošnjem Tednu poezije smo tako ustvarili sončno poezijo na PŠ Adlešiči, PŠ Griblje in na matični šoli OŠ Loka Črnomelj.

Orodna vrstica za dostopnost