Tjaša Ogulin, članica šolskega tima Inovativna pedagogika 5.0, uporablja Kobi v šoli že od lanskega šolskega leta. Zanj je izvedela na letni konferenci Inovativne pedagogike 5.0, ki je potekala aprila 2024 v Mariboru. Kobi je e-bralnik, namenjen učenju in utrjevanju branja. Njegova prednost je v tem, da omogoča prilagoditev besedila glede na potrebe učenca in ponuja vpogled v napredek branja. V 2. a razredu, kjer letos poučuje Tjaša, aplikacijo Kobi uporabljajo skoraj vsako jutro. Medtem ko učenci berejo iz knjig, eden bere na tablici s Kobijem. Učenec bere tri minute, nato zabeleži rezultat. Število prebranih besed zapiše ob svojem imenu na panoju v razredu in mesečno spremlja svoj napredek v tekočnosti branja.
Tjaša je svoje izkušnje predstavila sodelavkam na dveh jutranjih delavnicah. Na prvi je predstavila delovanje aplikacije in svoje izkušnje z njo, na drugi pa so se udeleženke registrirale v aplikacijo in spoznavale njeno delovanje na lastnem primeru.
Primeri dobre prakse so na šoli najbolj zaželena oblika izobraževanja, zato se Tjaši v imenu ekipe Inovativne pedagogike 5.0 zahvaljujemo za predstavitev. Aplikacijo bomo na šoli uporabljali na tablicah, ki bodo na voljo tudi za druge oblike osvajanja digitalnih kompetenc naših učencev že v razredni stopnji.
Z aktivno uporabo aplikacije Kobi v šoli želimo spodbuditi učence tudi k razvijanju bralne pismenosti.
Aplikacijo Kobi v šoli lahko do marca 2027 brezplačno uporabljajo vsi strokovni delavci in učenci v osnovnih šolah, osnovnih šolah s prilagojenim programom ter zavodih za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami. Pripomoček za učenje in utrjevanje branja Kobi v šoli je razvilo podjetje Hopalai d.o.o., ki tudi zagotavlja njegovo delovanje. Na spletni strani https://kobiapp.si/ so na voljo navodila in video gradiva za pomoč pri delu s pripomočkom za učenje in utrjevanje branja Kobi v šoli.