<![CDATA[V šoli je zelo pomembno tudi medpredmetno povezovanje in primer tega je izdelek učenca 9. razreda, Tita Šoberja, ki je naredil model odseka DNA (predmet biologija, učiteljica Vida Muc) s pomočjo znanja tehnike in fizike.
Sam je o modelu zapisal:
»Idejo sem dobil iz modela odseka DNA, ki je bil narejen iz bakra. Ravno takrat sem delal z led lučkami, zato sem pomislil, da bi lahko to sam naredil bolj inovativno. Začetna ideja je bila, da bi iz žice naredil strukturo DNA in lučke povezal na strukturo, ampak sem to idejo zavrgel, saj ne bi bila dovolj strukturno močna.
Končna ideja za strukturo je bila 3D tiskana vijačnica, ki mi jo je natisnil učitelj Peter Mravinec.
Pri učiteljici Jožici Kuzma sem uporabil usmernik, da sem izračunal upor, ki bo potreben za lučke. Ko sem dobil upornike in strukturo vijačnice, sem jih začel spajati skupaj. Ta proces je trajal najdlje, saj sem za spajanje in pozicijo lučk porabil vsaj 9 ur.
Vse lučke poganja mikrokontroler Arduino nano, za katerega kodo sem napisal sam.
Projekt je bil zabaven in izobraževalen, saj sem se ob delu z njim zelo veliko naučil o elektriki in uporih po zaslugi učiteljice Jožice Kuzma.”
Titu iskrene čestitkeza izdelek. Zagotovo mu bo njegovo znanje medpredmetnega povezovanja pomagalo na njegovi poklicni poti.
]]>