Lansko šolsko leto smo projekt Matematični izziv meseca zaključili zelo uspešno. Izoblikovala se je skupinica učencev, ki skupaj z učiteljem Tomažem tudi letos komaj čakajo na nove matematične probleme. Te pridno rešujejo ob skupnem druženju po pouku v učilnici matematike. Še več, znova in znova se spodbujajo, si postavljajo različne naloge, ki so jih zasledili po drugih virih, tudi pri svojih sorodnikih. Včasih izzovejo tudi mene – bravo!
Obudimo spomine, kaj smo počeli v zadnjih izdihljajih preteklega šolskega leta.
V sklopu majskega izziva so reševali nalogo z naslovom Lepljive številke. Ta je zahtevala, da se prvih 17 naravnih števil uredi tako, da bo vsota dveh sosednjih števil vedno enaka nekemu popolnemu kvadratu.
In tudi tokrat so bile vse oddane rešitve pravilne! Majsko glavno nagrado je odnesla učenka Tjaša Starešinič, pridružila pa sta se ji še sošolka Lara Pezdirc in učitelj Tomaž (slika spodaj).
Tjaša je bila nad nalogo tako navdušena, da je sestavila svojo. Namenila jo je izbranim učiteljem. Učitelji smo morali urediti prvih 20 naravnih števil tako, da je vsota dveh sosednjih števil vedno enaka nekemu praštevilu. Izpostaviti je treba, da se učenci o praštevilih učijo šele v sedmem razredu, a takrat šestošolki Tjaši to ni predstavljalo nobene ovire! Tjaša je tudi izžrebala nagrajence in jim podarila čudovita, predvsem pa uporabna darila.
Junijski matematični izziv je bil zaradi potrebne hitre oddaje nekoliko lažji – tako so rekli otroci. 😊
Tokrat so se morali lotiti dveh mathdokujev, tj. sudokujev z različnimi računskimi operacijami.
Učencem sta bila takšna sudokuja zelo zanimiva, a so potarnali, da sta jim bila prelahka.
Za konec sem želela vse pridne, radovedne, skrbne in predvsem matematičnih izzivov željne učence nagraditi. Ob tem sta nastali spodnji fotografiji.
Vrnimo se nazaj v letošnje šolsko leto.
Že prvi teden so učenci pristopili do mene z vprašanjem, ali letos na vratih ne bodo visele naloge. Seveda sem jim z veseljem ugodila.
Tako so se učenci v okviru septembrskega izziva naučili dvojiškega sestava in morali izračunati spodnji izraz ter rezultat pravilno zapisati. Vse dobljene rešitve učencev, ki so pravočasno prišle v matematični kabinet, so bile pravilne!
Bravo! Ponovno je žreb določil, kdo prejme nagrado. Prejeli so jo devetošolec Lev, sedmošolka Aneja in učitelj Tomaž.
Čestitke!
Vabljeni k reševanju novega matematičnega izziva, ki že visi na vratih matematičnega kabineta. učiteljica Veronika