Učitelji so opravili analizo dela v spletnih učilnicah predmetnega pouka. Ugotovili smo, da nekateri učenci premalo sodelujete z učitelji. Predvidevamo, da imate lahko pri delu z računalnikom tudi kakšne tehnične težave.
Ker je celoten sistem dela v programu TEAMS za nas nov, tako za učitelje, učence kot starše, še vedno prihaja do nekaterih težav. Učenci so mogoče delali šolsko delo, ampak so imeli težave z oddajo svojih izdelkov. Najpogosteje se je dogajalo, da so učenci svoje delo naložili v dodeljeno nalogo (Assignment), ampak niso kliknili gumba za oddajo (Turn in). Zato učitelj ni bil seznanjen, da je učenec nalogo opravil. Bodite pozorni, da kliknete gumb Turn in ob oddaji naloge.
Nekateri učenci so se znašli in naloge pošiljali učiteljem preko klepeta znotraj aplikacije ali pa preko elektronske pošte. Učitelji smo seveda pozorni na vse možne načine komunikacije in jih spremljamo, zato je tudi takšen način oddaje svojega dela dobrodošel. V primeru nadaljnjih težav z oddajanjem nalog ali drugih tehničnih težav vam svetujemo, da se obrnete na vašega razrednika oziroma na šolsko računalničarko ().
Še nekaj napotkov za orientacijo v programu TEAMS:
Ko se učenec prijavi v spletno učilnico TEAMS, lahko hitro vidi, kje so nove aktivnosti (glej sliko spodaj).
1. Ime spletne učilnice je zapisano bolj odebeljeno, kar pomeni, da je učitelj vnesel novo objavo, učno gradivo ali dodeljeno nalogo. Pri slikici skupine je številka zapisana v rdečem krogcu, kar pomeni, da je dodeljena nova naloga.
2. Če je dodeljena nova naloga, je to vidno tudi v navpičnem meniju skrajno levo in je označeno z rdečo pikico pri možnosti Dodeljene naloge.
3. Če je dodeljena nova naloga ali nova aktivnost, je to vidno tudi v navpičnem meniju skrajno levo pri možnosti Dejavnost – rdeč krogec s številko novih dejavnosti.
Težave pri oddaji dodeljene naloge:
1. Pri dodeljeni nalogi lahko učenec odda dokument (word ali slika ali katerikoli drugi dokument) s klikom na gumb +Add work.
2. Ko je dokument naložen, je potrebno obvezno klikniti gumbTurn in.
Na Osnovni šoli Loka Črnomelj se zavezujemo, da bomo omogočali dostopnost našega osrednjega spletišča v skladu z Zakonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij vsem uporabnikom.
Prilagojena dostopnost našega spletišča se uporablja predvsem za vsebine, ki se nanašajo na osnovne informacije o zavodu, informacije o vpisnem postopku in druge upravne informacije, kot so na primer šolski koledar in urniki, dostopnost pa je prilagojena tudi ostalim vsebinam spletne strani.
Za zagotavljanje zahtev glede dostopnosti so bile sistemsko zagotovljene nekatere prilagoditve, kot so:
navigacija s tipkovnico (prilagoditev za uporabnike, ki ne morejo uporabljati miške),
ustrezni barvni kontrasti (med besedilom in ozadjem),
predvidljivo delovanje spletišča,
omogočeno je opremljanje slik z nadomestnim besedilom,
omogočena je uporaba različnih ravni naslovov.
Stopnja skladnosti
Spletišče www.os-loka-crnomelj.si je delno skladno z Zakonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij zaradi spodaj navedenih izjem.
Nedostopna vsebina
Dostopnost spletišča www.os-loka-crnomelj.si nenehno spremljamo in sproti izboljšujemo posamezne elemente dostopnosti. Kljub temu nekatere objavljene vsebine ne izpolnjujejo vseh zahtev glede dostopnosti, kot jih določa Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij.
Primeri takih vsebin so:
skenirani dokumenti v PDF obliki zapisa,
različne kompleksne tabele ali organigrami s podatki
Priprava izjave o dostopnosti
Ta izjava je bila pripravljena 18.4.2023 na podlagi samoocene.
Povratne in kontaktne informacije
Kljub našim prizadevanjem za čim večjo dostopnost vsebin našega spletišča, lahko zaradi nenehnih posodobitev vsebin obiskovalci pri brskanju po spletišču www.os-loka-crnomelj.si občasno naletijo na težave z dostopnostjo.
Obvestilo o morebitnih primerih neskladnosti objav z določili Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij in zahteve po posredovanju informacij v dostopni obliki lahko pošljete po navadni ali elektronski pošti na naslov
Odgovor oziroma dokument z vsebino v dostopni obliki boste prejeli v roku osmih dni od prejema obvestila oziroma prošnje. Če v tem roku ne bomo mogli podati ustreznega odgovora, vam bomo sporočili, kdaj bo odgovor podan in razloge za zakasnitev odgovora.
V primeru nezadovoljivih odgovorov na katero koli obvestilo ali zahtevo, poslano v skladu z 8. členom Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij, lahko oddate opis in povezavo na nedostopno vsebino spletišča inšpektorju na Upravi RS za informacijsko varnost.
Izvršilni organ za morebitne postopke je:
Ministrstvo Republike Slovenije za informacijsko varnost
Tržaška cesta 21
1000 Ljubljana